Facebook - annonsering

69 prosent av alle nordmenn bruker Facebook daglig. Samtidig gjør Facebooks enorme datasett det mulig å målrette seg mot de personene som mest sannsynlig vil benytte seg av det du tilbyr. Avanserte målemetoder gjør at vi lett kan se verdien av hver annonsevisning og tilpasse underveis basert på resultatene – en perfekt match med Fullstakks krav om optimalisering og dokumenterbar effekt.

Fullstakks innholdsprodusenter kan både forfatte og sette opp Facebook-annonser. Med Facebooks egne tall og en rekke tredjepartsverktøy måler og tilpasser vi innhold, målgrupper og annonsetrykk. Vi leverer Norges mest avanserte Facebookmarkedsføring, med integrasjon av CRM-data, automatisert/feed-basert annonsering, dekningsbidrag-differensierte annonser og integrasjoner med SEO-innholdsproduksjon.

Hvorfor skal du annonsere på Facebook?

  • Erfarne Facebook-markedsførere, avanserte metoder
  • Vi tilbyr både produksjon av nye-, og arbeid i eksisterende kampanjer
  • Økosystemer som kobler Facebook med bla. SEO, content marketing og bannerannonsering

Når er det IKKE riktig å bruke Facebook annonsering?

  • For søkeordsrelatert eksponering eller markedsføring mot søkeintensjon, da passer Search Engine Marketing bedre
  • Sider med lite besøk eller lite innhold

CASE:

"Hei dere,
Avvent Facebook annonsering inntil videre. Gutta her svømmer i leads :-)"

Eirik Thorsen
Co-founder for Nettbil

Benytt deg av det formidable potensialet som ligger i Facebook!

Start med Facebook i dag!