Google tar i dag 20% i avgift for å vise produktene dine i deres shopping-feed. Så mye trenger du ikke å betale.
En CSS er en tjeneste som samler produkter fra nettbutikker, og tilgjengeliggjør produktene via tjenester som Google Shopping. Dette er en tjeneste man er pålagt å bruke ved annonsering i Europa (EU-land). Begynner du å annonsere via Google Shopping, så vil Google automatisk tilby deg sin egen CSS. Google tar seg betalt i form av 20% av din totale mediekostnad brukt på Google Shopping.
For de fleste kundene våre mer enn halverer vi ekstra-avgiften til Google, hver eneste måned. Vet du hva det blir i kroner og ører over tid?
Det kan du enkelt regne ut i kalkulatoren nedenfor.
For å annonsere på google shopping må du ha en CSS. En CSS er en tjeneste som samler produkter fra nettbutikker, og tilgjengeliggjør produktene via tjenester som Google Shopping. Dette er en tjeneste man er pålagt å bruke ved annonsering i Europa (EU-land). Med Google sin CSS betaler du 20% av klikkprisen du går inn i auksjonen med.
Om du opererer med Google sin egen CSS betaler du 20% av klikkpris. Dette vil si at Google tar seg betalt 20 øre per krone du bruker på annonsering på Google Shopping.
Nei, du vil betale opp til 95% mindre i CSS-kostnad per måned. Det vil si en besparelse på opptil 19,20% av total annonsekostnad for Google Shopping. Bruk kalkulatoren vår for å se hvor mye du kan spare.
Om du ikke har inngått en avtale med en annen CSS-leverandør, så benytter du Google sin egen CSS. Du kan se i Google Merchant Center, hvilken CSS du benytter, ved siden av ditt brukernavn og bedriftsnavn.
Google Shopping fungerer som en nettbasert katalog for visning av produktene dine. Les mer om Google Shopping på våre nettsider.
Vi hjelper deg med større synlighet til lavere kostnad per klikk.
Kontakt oss i dag for en gratis og uforpliktende prat.