Konverteringsoptimalisering (CRO)
Konverteringsoptimalisering, eller CRO, går ut på å få flere av dine besøkende til å gjennomføre en ønsket handling på et nettsted. I de aller fleste tilfeller handler dette om å få en konvertering, enten det er et salg, en henvendelse, eller andre registreringer. For å øke andelen av besøkende som konverterer, kreves det strategisk arbeid fra en CRO-ekspert.
Med en grundig datadrevet UX- & CRO-analyse av ditt nettsted, utvikler vi hypoteser basert på kvalitativ/kvantitativ data, og dokumentert webpsykologi – som deretter testes i praksis. Ved å gjennomføre A/B -og Multivariattesting finner vi løsninger som øker konvertinger og dermed gir økt inntekt for deg og din bedrift.
Hvorfor skal du bruke Konverteringsoptimalisering (CRO)?
- Kostnadseffektiv akselerering av konverteringer på din nettside.
- Forstå adferden til besøkende, og bygg skreddersydde kundereiser
- Maksimer effekten av din online markedsføring
Tjenester innunder konverteringsoptimalisering: