Youtube - annonsering

Bygg merkevarebevissthet rundt ditt produkt til en lav kostnad. Med videoannonsering kan du velge mellom flere ulike format. Et eksempel er In-stream annonser, et kort videoformat som vises i en eksisterende video. Velg mellom bumper-ads som varer ca 6 sekunder, eller in-stream format der brukerne ser hele videoen. Styr enkelt på hvilke Youtube-kanaler produktet skal vises, og analyser resultatene raskt.

Google Ads spesialistene hos Fullstakk er også sertifisert innen Youtube-annonsering. Vi mener YouTube er den mest kostnadseffektive kanalen for branding som finnes. Få hjelp med alt fra oppstart av kampanje til kontinuerlig optimalisering av resultater. Vi gjør grundig forarbeid av din målgruppe, samt analyserer brukere av mulig interesse. All data vi får gjennom annonseringen deles med deg!

Hvorfor skal du bruke Videoannonsering på Youtube?

  • Grundig analyse av din målgruppe
  • Du eier all data
  • Google Ads video sertifisert

Når er Videoannonsering på Youtube ikke riktig?

  • Når du ikke har noe video-innhold

YOUTUBE FUN FACTS:

Youtube har på kort tid blitt verdens andre største søkenettverk, med en brukerbase på rundt 1.8 milliarder mennesker fordelt på 90 land. Hvert minutt blir det lastet opp 400 timer med video, 50% av disse kommer fra mobil. Det er ingen tvil om at god markedsføring på video er essensielt for å bygge merkekjennskap, og nå ut raskt til mange brukere.

1.8 mrd
Brukere
anno 2018

50%
Brukere
på mobil

400 timer
Video lastet
opp pr minutt

Intet medium er sterkere enn det bevegelige bildet. Marker din merkevare i videouniverset.

Snakk med oss om video