Møt en Fullstakker: Sigurd

Sigurd er varm og imøtekommende. Han har alltid tid til en prat, og har mye å bidra med uavhengig av tema; salg, forsikring, boliglån, sosiale medier, klatring, dataspill, volleyball, basketball og mye, mye mer.

Mann som står inntil en vegg og smiler mot kameraet

Det er de ansatte som utgjør hvem Fullstakk er og hvor vi beveger oss, derfor ønsker vi å introdusere alle på en skikkelig måte i denne Møt en Fullstakker-serien. 

Sigurd diskuterer gjerne med kolleger fra forskjellige fagområder for å få kreative innspill til eget fag.

Han startet karrieren sin etter BI som selger av bedriftstelefoni for Netcom og senere i Consort med hovedfokus på Altibox. Deretter gikk han videre til DNB der han jobbet i hele 8 år i ulike roller. Først i kundeservice, videre som forsikringsrådgiver, finansrådgiver, business expert i DNB sin satsning på å lage en digital boliglånsprosess. Og så gikk reisen videre til DNB Finans tredjepartsdistribusjon og B2B finansiering av alt fra kaffemaskiner til datamaskiner. 

Da Sigurd kom til Fullstakk herjet fortsatt covid19 og vi hadde kohorter som begrenset bruk av kontoret. Det tok derfor litt tid før han faktisk hadde hilst på alle kollegaene sine.
Det er ekstra utfordrende å starte på en ny arbeidsplass under slike forhold, men Sigurd tok utfordringen på strak arm og har funnet plassen sin i gjengen vår.
Nå har han vært en Fullstakker i 2 år som Paid Social specialist og han elsker det!

I sin rolle har han ansvar for en god del kunder og deres SoMe strategier. Han jobber også aktivt med å analysere aktiviteter vi gjør i dag for kunder, for å se om de gir ønsket resultat og eventuelt hvor det er forbedringspotensial.

Det meste kan læres og mestres så lenge du er villig til å legge inn nok innsats.

Hvorfor ønsket du å jobbe i Fullstakk?

– Jeg ønsket å gjøre noe nytt som ga meg muligheten til å bruke min utdannelse fra BI. Mitt største ønske var å få jobbe en plass hvor min innsats faktisk hadde en betydning og hvor veien fra god ide til implementering ikke krevde mange ledd av mellomledere som skulle si sin mening. Fullstakk fremstod som en arbeidsplass med veldig flat struktur og den antagelsen var 100% korrekt.

Hvis du skulle byttet avdeling, hvilken og hvorfor?

– Jeg ville byttet til SEM, eller Google Ads teamet som de også kalles. Det er et interessant fagfelt som jeg på sikt uansett vil lære meg.

Hva gleder du deg mest til med reisen Fullstakk er på?

– Verdensherredømme! Neida. Jeg gleder meg mest til å få utviklet meg selv på de forskjellige fagene vi tilbyr og lære nye ting hele tiden, samtidig som jeg deler opplevelsen sammen med fantastiske kolleger.