Hva betyr det å være Meta Business Partner?

Bak enhver sosiale medier-kampanje ligger det strategi, sparring, optimalisering og teknisk forståelse. Men hva betyr det at Fullstakk er Meta Business Partner?

Portrettfoto av Linda Kukleci

Meta er det nye selskapsnavnet med Mark Zuckerberg i spissen, som mest kjent eier to av verdens mest brukte sosiale medier; Facebook og Instagram. Fullstakk er Meta Business Partner, som betyr at vi blant annet har tilgang til avansert opplæringsverktøy og sørger for å levere etter beste praksis og kvalitet i disse sosiale mediene.

For våre kunder og samarbeidspartnere er Meta Business Partner-merket en ekstra trygghet at vi har gode rådgivere som jobber for å oppnå din bedrifts resultater og mål i sosiale medier.

Samtidig betyr det også at vi har tilgang til:

  1. Support fra Meta hele døgnet
  2. Rådgivning rundt de nyeste funksjonene 
  3. Kreativ bistand og råd for ulike bransjer 
  4. Flere testmuligheter som merkevareløft.

For å bli, og opprettholde status som, Meta Business Partner er det en rekke formelle krav som byrået til enhver tid må tilfredsstille. Fullstakk har stort fokus på kvalitet og vi scorer høyt på disse kravene. I bunn betyr det å ha optimaliserte kampanjer som følger de beste praksisene og sørge for kvalitet i det vi leverer. Fra strategi til implementering til testing og optimalisering.

Et konkurransefortrinn for deg

Å ha en fot innenfor et av verdens største selskaper, og den største innen sosiale medier, gir oss mulighet til å jobbe enda mer dedikert mot dine KPIer og dypdykke ned i nye markeder. 

“Som fagansvarlig i Fullstakks sosiale medier-avdeling setter vi utvikling av faget og våre kunder veldig høyt. En av de viktigste lærdommene jeg har tatt med meg fra min tid på Facebook-kontoret i Dublin er hvordan man tester seg frem til en “oppskrift” som fungerer for å kunne skalere videre.”