Segment
Segment er et verktøy som lar deg kople interne datakilder med eksterne verktøy for å faktisk kunne bruke dataen din. Ved å etablere en effektiv infrastruktur for kundedata vil man tilgjengeliggjøre dataen og faktisk gjøre den nyttig.
Med Segment gjør du segmenteringen av kundene dine et sted, og den segmenteringen blir tilgjengelig i alle verktøyene du bruker.
For å komme i gang med Segment må vi først kartlegge hvordan du ønsker å bruke dine data. Er det for å kjøre segmenterte e-postløp? For å samkjøre samtaler med kundene dine på tvers av chat og epost? For å målrette bedre på Facebook?
Når vi har kartlagt behovene designer vi en løsning hvor vi kopler all relevant data inn i Segment for så å kople denne dataen med alle verktøyene du ønsker å bruker, alt innenfor GDPR.
Hvorfor skal du bruke Segment?
- Gjør dine data tilgjengelig og nyttig
- 200+ Plug'n'play verktøyintegrasjoner
- GDPR Ready
Når er Segment IKKE riktig å bruke?
- Sider med lite besøk eller lite innhold
FUN FACT:
Installasjonen av Segment på flere av våre sider gir meget presis kundedata i sanntid, uten å være i konflikt med retningslinjene til GDPR.
Segments kundedata-infrastruktur bidrar til at hver enkelt del av organisasjonen setter kunder først.