Growth Hacking

Hva har Amazon, Google, Netflix og P&G til felles? De kjører tusenvis av eksperimenter og såkalte “growth hacks” i året. De hviler aldri i status quo. Growth Hacking er en strukturert tilnærming til å finne smartere og mer effektive måter å drive vekst på. Vi fokuserer på å se muligheter i hele kundereisen, ikke bare på å drive kunden inn til produktet eller tjenesten. Dette gjør det på mange måter til en ny måte å tenke markedsføring på.

Eksperimentering, testing og analyse er kjernen i Growth Hacking-metodikken. Vi hjelper deg å få på plass prosessene og rammeverkene som din organisasjon trenger for å jobbe mer innsiktsbasert og iterativt gjennom eksperimenter og hypotesetesting. Målet er enkelt - synlig, dokumenterbar vekst der det gjelder!

Hvorfor skal du bruke Growth hacking?

  • For å finne nye måter å vokse eller hindre kundefrafall på
  • Hvis du vil jobbe raskere, mer iterativt og datadrevet
  • Hvis du ønsker et alternativt/supplement til tradisjonelle markedskanaler

Når bør du ikke bruke Growth hacking?

  • Fullstakk tilbyr støtte til Growth Hacking i både liten og stor skala. Likevel trenger man noe ressurser og vilje internt for å skape resultater.

Anett Nylander er vår Growth Hacker og leder Fullstakks satsning på vekst.
Hun har bakgrunn som digital markedsfører og har blant annet ledet lanseringen av rubrikkappen Shpock for Schibsted i Norge, og vært med på å bygge opp FINN.no sin satsning på netthandel, FINN shopping.

Hun brenner for datadreven markedsføring, og mener Growth Hacking-metodikken er noe alle produkt- og markedsavdelinger kan ha glede og nytte av å jobbe med.

Suksess er sjeldent tilfeldig. Vi hjelper deg med å drive vekst og ROI gjennom hele kundetrakten!

Snakk med oss om Growth Hacking