Se alle kurs og seminar

Hvordan få økt omsetning i nettbutikken med shopping-feed

Starter:

8.12.2023 12:00

Slutter:

8.12.2023 13:30

Hvor: 

Webinar

Pris:

Gratis

Vil du se produktene dine dukke opp i Google-søk? Da trenger du en produkt-feed som sender oppdatert produktdata dit! En produkt-feed gir en ny verden av markedsføringsmuligheter, bli med på webinar for å lære mer om akkurat hvordan ditt selskap kan tjene på dette. 

I dette webinaret tar vi med oss samarbeidspartnerne WakeupData og metamanager for å gi deg mer kunnskap om hva data-feeds kan brukes til, hvorfor riktig data er viktig, og hvilken effekt en god produktfeed kan ha på markedsføringen din. 

Vi tar med oss et knippe kundecaser fra ekte historier om hvilken effekt markedsføringen din kan få av å synliggjøre produktene i nettbutikken din enda bedre, og lover å sette av masse tid til spørsmål. Blir du med?

Agenda

  • Hvilke annonseringsplattformer kan den benyttes til?
  • Hvorfor er korrekt inndata og datakvalitet viktig?
  • En gjennomgang av alle mulighetene og viktigheten av shoppingfeed og optimalisering av denne når man annonserer i Google.
  • Hvordan sikre maksimal utnyttelse av eksisterende inn- og masterdata fra flere kilder?
  • Vi gir også et innblikk i suksesshistorier hvor optimalisering og utnyttelse av feed har kommet godt til nytte hos andre selskap.

Foredragsholdere

  • Niklas Normann er avdelingsleder for betalt søk (SEM) i Fullstakk. Niklas jobber med en variert kundeportefølje innen flere bransjer, med en forkjærlighet innen netthandel og effektiv drift av kontoer. Med en bakgrunn fra regnskap, så er alltid spørsmålet "hvordan kan vi få mest mulig ut av investeringer på en smartest mulig måte?"
  • Erik Bonsaksen er co-founder og CEO i metamanager – Et markedsføringsverktøy spesialisert på søkemotoroptimalisering og automasjon ved hjelp av AI. Han har 9 års erfaring med digital markedsføring og programmering, og har en brennende lidenskap for teknologi som øker trafikk og salg.
  • Steffen Langgaard har vært Partner i WakeupData siden 2018, og har ledet initiativ for å forbigå omsetningsmål og bygge robuste kundeforhold. I hans tidligere rolle som Solution Architect var han et viktig bindeledd i å snakke om og jobbe for bedre dataintegrasjoner. Arbeidet hans er preget av innovativ ledelse og en tydelig dedikasjon til kundefokuserte strategier for håndtering av produktdata.

Hvem:

Niklas Normann

Avdelingsleder, betalt søk

Send e-post
Meld meg på