Digitale Spesialister

I Fullstakk er vi lidenskapelig opptatt av digital markedsføring som virker. Derfor vi jobber kontinuerlig med testing og forbedring av alt vi gjør, sammen med kunden.

Hos oss møter du rådgivere som utforsker og utvikler ny teknologi, jobber med faktabasert metodikk og nye muligheter i etablerte verktøy.

Vi leverer taktisk rådgiving og operativ gjennomføring av blant annet:

I Fullstakk er vi opptatt av å levere digitalt markedsføringshåndverk på høyeste nivå. Dette gjenspeiles blant annet i vår Google Premier Partner-status, en årlig utmerkelse fra Google til de 3 % av byråene i Norge som skaper størst verdi for sine kunder. Vi er også Meta Business Partner (Facebook og Instagram), og et av få byråer som har tidligere ansatte fra både Facebook og Google.

Et rammeverk for vekst

I Fullstakk ligger vårt fokus i å bygge en markedsføringsrigg som er målbar, skalerbar, og hvor vi kan jobbe løpende med forbedringsarbeid langs hele kundereisen, sammen med deg som kunde. Vi bistår både med utvikling av arkitekturen og operativ gjennomføring av hele eller deler av verdikjeden, samt koordinering av markedsressurser og andre byråmiljøer.

Med en slik arkitektur på plass vil kampanjer i markedsplanen og løpende markedsføring (always on) gå sømløst. Dette letter både medieplanleggingen og samarbeidet mellom markedsavdeling, design-, kommunikasjon-, reklame- og innholdsbyrå.

Vårt arbeid handler like mye om å jobbe for langvarige kundeforhold og bygge robuste merkevarer, som å bistå nye bedrifter i å oppfylle sine markedsmål.

Å påvirke mennesker

De virkelig gode resultatene kommer gjennom en kombinasjon av dataforståelse og kreativitet. Derfor jobber vi tett med våre kunders andre byråpartnere for å bidra til at det kreative arbeidet også er med på læringen og utvikles for vekst. Vi har i tillegg rådgivere som kan bistå med tekst- og budskapsutvikling til blant annet annonser, nettside og e-post.

Slik blir det enklest mulig for deg å kontinuerlig forbedre din digitale markedsføringsrigg uten for mange ledd. Samtidig kan vi også tilby maskinlæringsbasert tekst- og bildeanalyse for å se hvilke budskap og bilder som faktisk gir effekt over tid, enten det er i sosiale medier eller e-post.

Tall som betyr noe

Med digital markedsføring er tilgangen på data enorm, og faren for å la seg styre av feil tall er stor. Vi er opptatt av å skape reell effekt, og da må vi se forbi de enkelte atferdsdataene fra digitale kanaler, og heller sette tallene i sammenheng med det som også skjer utenfor det digitale.

Vi samarbeider derfor med noen av landets beste analytikere for å måle reell effekt på tvers av kanaler ved hjelp av blant annet salgsmodellering, økonometri og maskinlæring.

Les om hvordan vi jobber med vekstmarkedsføring
Pil til høyre

Er du nysgjerrig på om Fullstakk-metoden er noe for deg?

Eller kontakt: