Landingssider

En landingsside er en nettside som mottar trafikk direkte. Landingssider har til hensikt å generere flere leads og å skape dialog med potensielle kunder. Jo mer relevant budskapet er for akkurat den brukeren som kommer inn, desto større sannsynlighet er det at brukeren gjør det vi ønsker, som å gjennomføre et kjøp, fylle ut et kontaktskjema, laste ned informasjon, osv.

Dynamiske landingssider gjør én enkelt side relevant for alle målgruppene du ønsker å treffe. Landingssidene vi lager i Fullstakk kan tilpasses den enkelte bruker, basert på egenskaper og handlinger. For eksempel når en bruker har klikket på en gitt annonse i Facebook kan denne personen se en annen overskrift enn en som har klikket en annonse i Google Ads. Og hvis en bruker har registrert seg med navn i et skjema tidligere, vil vi kunne vise en landingsside som ønsker brukeren velkommen ved fornavn. Dette kalles personalisering, og bidrar til høyere konverteringsrater og økt merkevarelojalitet. Vi bygger våre landingsider i Webflow.

Hvorfor skal du bruke landingssider?

  • Høyere ROI i markedsføringen
  • Raskt å lage, og enkelt å administrere
  • Kan tilpasses den enkelte bruker, basert på handlinger
  • Økt konverteringsrate
  • Forbedret brukeropplevelse
  • Kostnadseffektivt

Når er IKKE riktig å bruke landingssider?

  • Hvis hjemmesiden din genererer mer salg/leads enn du klarer å håndtere

CASE:

Hos Codex Advokater har vi opplevd en økning i innsendte leads på over 50%, siden vi begynte med dedikerte landingssider.

John Brenne
Codex Advokater

Gjør trafikk om til verdi med konverteringsoptimaliserte landingssider

Snakk med oss om landingssider