Abdullah møter alltid opp på kontoret med et smil, en kaffe i hånden, og sammen med tvillingbroren Tariq, som også jobber i avdelingen for Paid Social & Programmatisk annonsering. Med solid erfaring innen digital markedsføring og e-commerce er han gull verdt i annonseringsteamet.
Det er de ansatte som utgjør hvem Fullstakk er og hvor vi beveger oss, derfor ønsker vi å introdusere alle på en skikkelig måte i denne Møt en Fullstakker-serien.
“Ta imot utfordringer med åpne armer! Det kan virke overveldende i starten, men du kommer til å oppleve både vekst og mestringsfølelse.”
Fortell litt om bakgrunnen din.
Jeg har en bachelorgrad i økonomi og administrasjon med spesialisering i finans og regnskap fra Canadian University of Dubai. Jeg startet karrieren min hos det norske teknologiselskapet Meltwater i Dubai, før jeg gikk videre til byråarbeid hos Seven Media PR Agency.
Etter at jeg flyttet til Norge, lærte jeg meg digital markedsføring på egen hånd og begynte å jobbe i Fullstakk som Digital Specialist. Fullstakk var min første jobb i Norge etter at jeg hadde studert språket i to år. Deretter hadde jeg et opphold på to og et halvt år hos Precis Digital, hvor jeg jobbet med internasjonale retail merker over hele Europa.
Nå som jeg er tilbake i Fullstakk har jeg tatt fullt eierskap til rollen min som Mediarådgiver, hvor jeg jobber med Google Ads, Meta, TikTok, Snapchat, LinkedIn og Programmatic. Jeg har også utvidet ansvarsområdene mine ved å lede noen av kundene og ta en mer prosjektlederorientert rolle.
Utenom jobb er min store lidenskap matlaging og baking, så det liker jeg å bruke fritiden min på!
Hvorfor ønsket du å jobbe i Fullstakk?
Fullstakk har vokst mye siden jeg først begynte i 2020. Da jeg kom tilbake, så jeg både veksten selskapet hadde vært gjennom og det videre vekstpotensialet. Fullstakk har tatt stegene inn i ulike og nisjepregede felt, noe som alltid er veldig spennende. Og selvfølgelig, den viktigste grunnen til å jobbe i Fullstakk er de flotte folkene man jobber med!
Hvis du skulle byttet avdeling, hvilken og hvorfor?
Growth Manager-avdelingen, fordi jeg tror jeg har ferdighetene til å lede kunder og hjelpe dem å vokse. Og jeg liker det!
Gi oss din beste funfact om deg selv!
Instagram-feeden min er fylt med videoer om verdensrommet, planeter og kvantefysikk.



.jpeg)

