Koen snakker fem språk, elsker å trene og er en skikkelig matentusiast. Og så er han vekstrådgiver i Fullstakk! Den brede erfaringen hans innen kommunikasjon, annonsering, Google Ads og grafisk design gjør ham til en solid styrke i vekstteamet.
Det er de ansatte som utgjør hvem Fullstakk er og hvor vi beveger oss, derfor ønsker vi å introdusere alle på en skikkelig måte i denne “Møt en Fullstakker”-serien.
"Man lærer ofte det meste ved å bare kaste seg inn i det. Selv om det kanskje virker skummelt først."
Koen har utdanning innenfor markedsføringsledelse med fordyping i merkevarebygging. Selv om han nå er vekstrådgiver, startet han karrieren sin i Fullstakk som Google Ads-spesialist. Da jobbet han blant annet med å lage søkeordsstrategier for et bredt spekter av kunder, som Redningsselskapet og reMarkable.
Men han ønsket å jobbe enda bredere, og gikk over til en mer strategisk rolle som vekstmarkedsfører.
– Som vekstrådgiver har jeg nå spisset meg veldig på medlemsvekst, noe jeg synes er veldig spennende. Å kunne jobbe strategisk og påvirke hele medlemsreisen er noe som motiverer meg skikkelig om dagen. Jeg er overbevist om at Fullstakk har et veldig bra produkt for disse kundene, sier Koen.
Hva tror du er den viktigste egenskapen for å være en god rådgiver?
– Det tror jeg er å kunne sette seg inn i kunden og deres målgruppe: Forstå behovet de sitter med, historikken og hvilke erfaringer de har. Ofte har de allerede gjort masse bra, så ting må bare settes i system.
Hva gleder du deg mest til med reisen Fullstakk er på?
– Jeg ser virkelig effekten av de gode metodene vi har utviklet. Å kunne være med på å dele dette med flere organisasjoner, er veldig spennende.
Hva liker du å gjøre på fritiden?
– Jeg er veldig glad i å trene. Ellers er jeg ganske sosial på fritiden og liker å møte venner, lage mat, og ikke minst spise mye god mat! Jeg er skikkelig glad i å reise og trives best på sommersteder.