Det er de ansatte som utgjør hvem Fullstakk er og hvor vi beveger oss, derfor ønsker vi å introdusere alle på en skikkelig måte i denne Møt en Fullstakker-serien.
“De viktigste lærdommene jeg tar med meg fra tidligere er viktigheten av (og respekten for) de ulike kommunikasjonsdisiplinenes samspill og bidrag for kundens effekter og måloppnåelse.”
Pål er utdannet ved NMH/BI innen kommunikasjon og PR. Han jobbet 5 år i Kantar før veien videre gikk til Mediacom, hvor han var analysesjef og strategisk rådgiver i 7 år. Videre var han Planner og rådgiver i Dinamo der han jobbet på tvers av reklame, PR og design i 8 år. I tillegg har Pål vært kundeansvarlig rådgiver i Ernö/Atyp og Geelmuyden Kiese før han endelig startet i Fullstakk!
Nå jobber Pål som vekstrådgiver og faglig ressurs på tvers av Fullstakks kundeportefølje, med fokus på innsikt, mediestrategi og kommunikasjonseffekter på tvers av alle flater. Han har sittet på alle sider av bordet, og er opptatt av et effektivt samspill mellom innhold og spredning.
Hvorfor ønsket du å jobbe i Fullstakk?
Bra folk. Høy kompetanse. Godt rykte. Utfordrerperspektivet!
Hva gleder du deg mest til med reisen Fullstakk er på?
Å slå de store mediebyråene med kompetanse og målbare effekter.
Gi oss din beste funfact om deg selv!
Redd for spøkelser.





